Зараз здаю сесію і дуже потрібні оцінки
"пятірки
". Проте не знаю, як так зробити, щоб викладач зрозумів мої побажання. У випадку усного складання іспиту, - зрозуміло, що можна попросити перескласти іспит або ж доопрацювати предмет. А от коли письмовий іспит? Поділіться зі мною шановні юристи, студенство, як ви висловлюєте викладачам свої побажання стосовно оцінок на іспитах, або пригадайте як ви це робили коли були студентами?
Насправді все просто, потрібно провести усну бесіду з викладачем за декілька годин до іспиту (або на передодні), про можливий момент казусу, через людський фактор, потім на іспиті якщо не впевнений, не пиши. Який буде резльтат ти має здогадуватись, якщо негатівній тоді підходиш до викладача (за попередньою згодою) та здаеш іспит в усній формі.
Успіх афери залежить не так від знань, як від ваших риторичних умінь. Можливо навіть здати на відміно новіть ничого не знаючи, але тут потрібні додаткові спеціальні можливості.
По-перше-треба по більше працювати на завданнями, а по менше сидіти на форумах. Тим більш на ненадійних, лохтронного типу, як цей.Я теж сподівалась тут знайти і пітримку і роботу.Та, не дивлячись на те, що за вакансією я їм підхожу ідеально, вони з осені до весни
"шукають
" собі спеціаліста. А тим, хто ніби підходить, навіть не дзвонять. А на рахунок п
"ятірок скажу, як відмінниця-вчіться, і отримаєте.