N 880, 07.11.2013, Наказ, Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства транспорту України та Міністерства інфраструктури України, Міністерство інфраструктури України
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
Н А К А З
07.11.2013 N 880
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 листопада 2013 р.
за N 2001/24533
Про затвердження змін
до деяких нормативно-правових актів
Міністерства транспорту України
та Міністерства інфраструктури України
Відповідно до статті 4 Повітряного кодексу України
, підпункту 4.10.70 підпункту 4.10 пункту 4 Положення
про Міністерство інфраструктури України, затвердженого Указом
Президента України від 12 травня 2011 року N 581 та з
метою приведення нормативно-правових актів України у галузі
цивільної авіації у відповідність із Стандартами та Рекомендованою
практикою Міжнародної організації цивільної авіації (IKAO)
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити такі, що додаються:
1) Зміни до Правил польотів повітряних суден та
обслуговування повітряного руху в класифікованому повітряному
просторі України, затверджених наказом Міністерства транспорту
України від 16 квітня 2003 року N 293, зареєстрованих
у Міністерстві юстиції України 05 травня 2003 року за N 346/7667;
2) Зміни до Правил польотів цивільних повітряних суден у
повітряному просторі України, затверджених наказом Міністерства
інфраструктури України від 28 жовтня 2011 року N 478,
зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 21 листопада
2011 року за N 1327/20065.
2. Державній авіаційній службі України забезпечити:
1) подання цього наказу в установленому порядку на державну
реєстрацію до Міністерства юстиції України;
2) оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства
інфраструктури України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного
опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого
заступника Міністра Єфименка К.О.
Міністр В.В.Козак
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
07.11.2013 N 880
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 листопада 2013 р.
за N 2001/24533
ЗМІНИ
до правил польотів повітряних суден
та обслуговування повітряного руху
в класифікованому повітряному просторі України
1. У главі 1:
1) у пункті 1.6:
термін "місцевий диспетчерський пункт" виключити;
доповнити пункт новими термінами, розмістивши їх в
алфавітному порядку:
"аеродром AFIS - неконтрольований аеродром, на якому
надаються польотно-інформаційне обслуговування та аварійне
обслуговування;
аеродромна зона польотної інформації - частина повітряного
простору, в межах якої надаються польотно-інформаційне
обслуговування та аварійне обслуговування ПС, які прибувають або
вилітають з аеродромів AFIS;
зональна навігація - метод навігації, що дає змогу ПС
виконувати політ за будь-якою бажаною траєкторією в межах зони дії
певних навігаційних засобів чи в межах, визначених можливостями
автономних засобів або їх комбінацій;
навігаційна інфраструктура - наявність супутникових або
наземних навігаційних засобів для забезпечення виконання вимог
навігаційної специфікації;
навігаційна специфікація - сукупність вимог до обладнання ПС,
кваліфікації його екіпажу, що необхідні для забезпечення польоту
за принципами навігації, заснованої на характеристиках у межах
визначеного повітряного простору;
навігація, заснована на характеристиках (performance-based
navigation), - зональна навігація, заснована на вимогах до
характеристик повітряних суден, що виконують політ за маршрутом
ОПР, процедуру заходження на посадку за приладами або політ у
межах визначеного повітряного простору;
система RNAV - навігаційна система, що дає змогу ПС
виконувати політ за будь-якою бажаною траєкторією в межах зони дії
певних навігаційних засобів чи в межах, визначених можливостями
автономних (бортових) засобів або їх комбінацій. Система може бути
складовою системи управління польотом (FMS);
система RNP - система RNAV, що додатково забезпечує контроль
за витримуванням характеристик та видачу попереджень про їх
порушення;";
2) у пункті 1.7:
скорочення "МДП - місцевий диспетчерський пункт" виключити.
доповнити пункт новими скороченнями, розмістивши їх в
алфавітному порядку:
"AIP - збірник аеронавігаційної інформації (aeronautical
information publication);
AFIS - польотно-інформаційне обслуговування на аеродромі
(aerodrome flight information service);
AFIZ - аеродромна зона польотної інформації;
DME - далекомірне обладнання (distance measuring equipment);
GNSS - глобальна навігаційна супутникова система (global
navigation satellite system);
PBN - навігація, заснована на характеристиках
(performance-based navigation)".
2. У главі 2:
1) підпункт 2.1.8 пункту 2.1 викласти в такій редакції:
"2.1.8. У повітряному просторі класу G дозволяються польоти
за ПВП і надається польотно-інформаційне обслуговування.
У повітряному просторі класу G, якщо він установлений вище
ешелону польоту 5950 метрів (FL195), дозволяються польоти за ППП і
надається польотно-інформаційне обслуговування.
У повітряному просторі класу G, якщо він установлений нижче
ешелону польоту 5950 метрів (FL195), польоти за ППП дозволяються
тільки в межах аеродромних зон польотної інформації (AFIZ) і
надається польотно-інформаційне обслуговування. При цьому не
дозволяється одночасне виконання більше ніж одного польоту за ППП
в межах AFIZ.
Під час польоту в повітряному просторі класу G в межах AFIZ
ПС, які виконують польоти за ПВП та ППП, повинні підтримувати
постійний двосторонній радіотелефонний зв'язок з відповідним
органом ОПР.";
2) підпункти 2.2.25, 2.2.26 пункту 2.2 викласти в такій
редакції:
"2.2.25. Для маршрутів ОПР встановлюються код навігаційної
специфікації RNAV або RNP та тип навігаційної інфраструктури GNSS
або DME/DME. Код навігаційної специфікації та тип навігаційної
інфраструктури визначаються уповноваженим органом з питань
цивільної авіації відповідно до наявного рівня зв'язку,
навігаційного забезпечення та засобів спостереження обслуговування
повітряного руху у межах визначеного повітряного простору.
Інформація щодо коду навігаційної специфікації та типу
навігаційної інфраструктури публікується в AIP України.
2.2.26. Маршрути ОПР для польотів повітряних суден, що
оснащені обладнанням зональної навігації системи RNAV або RNP,
установлюються за методом, викладеним у доповненні B до додатка 11
до Чиказької конвенції , відповідно до положень
Doc 9613 ICAO (Керівництво з навігації, заснованої на
характеристиках) та Doc 8168 ICAO (Процедури аеронавігаційного
обслуговування - Польоти повітряних суден).".
3. У главі 3:
1) у пункті 3.1:
нумерацію підпунктів 3.1.7, 3.1.11, 3.1.12, 3.1.16 - 3.1.20
замінити відповідно нумерацією 3.1.1, 3.1.2, 3.1.3, 3.1.4 - 3.1.8;
доповнити пункт новим підпунктом 3.1.9 такого змісту:
"3.1.9. Польоти за ПВП виконуються в межах повітряного
простору класів B, C, D, E, F, G з дотриманням таких умов:
під час польотів нижче висоти 3050 метрів (10 000 футів) над
середнім рівнем моря вводяться обмеження приладної швидкості не
більше ніж 465 км/год, за винятком класу B;
наявність постійного двостороннього радіотелефонного зв'язку
з органом ОПР під час польоту в повітряному просторі класу G у
межах AFIZ;
наявність працюючого прийомовідповідача SSR режиму А/С під
час польотів у повітряному просторі ОПР класів B, C і D;
урахування температурної та барометричної поправок відповідно
до глави 4 розділу 1 частини третьої тому I Doc 8168 ICAO.";
2) підпункт 3.2.2 пункту 3.2 доповнити новим абзацом такого
змісту:
"Під час польотів за ППП у повітряному просторі класу G
вимоги цього пункту не застосовуються.".
4. Абзац четвертий підпункту 4.7.2 пункту 4.7 глави 4
виключити.
5. У тексті Правил слово "Укравіатранс" у всіх
відмінках замінити словами "уповноважений орган з питань цивільної
авіації" у відповідних відмінках.
Начальник відділу
авіаційного транспорту В.Згурський |