Ділова репутація фірми "СПРАВЕДЛИВІСТЬ" є результатом діяльності команди висококваліфікованих професіоналів!
















завантаження




































































spravedlivist.in.ua
spravedlivist.in.ua

ЮРИДИЧНА ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА

Верховна рада України // Л. Т. КРИВЕНКО

Верховна рада України // Л. Т. КРИВЕНКО

Верховна рада України // Л. Т. КРИВЕНКО


  = 7 сторінка =

lawbooksорган, конституційний еталон якого був побудований Основним Законом УРСР 1978 р. У первісній редакції він визначав Верховну Раду найвищим органом державної влади, який правомочний вирішувати всі питання, віднесені Конституцією СРСР і Конституцією УРСР 1978 р. до відання Української РСР (ст. 97). Отже, конституційно компетенція Верховної Ради була тотожня компетенції республіки. Верховна Рада наділялася правом брати до свого розгляду і вирішувати будьяке питання, що знаходилося у віданні інших державних органів — президії Верховної Ради та Ради Міністрів — уряду. Викладені характеристики вищого органу державної влади базувалися на марксистськоленінській ідеї повновладдя Рад, несумісній з теорією розподілу влади, яка категорично заперечувалась радянською доктриною.
  Процес суверенізації колишніх союзних республік у складі колишнього СРСР позначався переглядом основ побудови державної влади. У формалізованому вигляді ця лінія вперше здобула відображення у деклараціях. Декларація про державний суверенітет України, прийнята Верховною Радою 16 липня 1990 p., містить пряме положення: "Державна влада у Республіці здійснюється за принципом її розподілу на законодавчу, виконавчу та судову" (гл. IIІ). Реалізація деклараційної формули значною мірою транс
  8
  
  формувалася згодом у законодавчі, включаючи конституційні, рішення. Процес їх втілення в практику державноправового будівництва найбільш випукло пов'язувався з введенням Основним Законом України нових інститутів, традиційно притаманних доктрині розподілу влад: конституційного судового контролю і президентури, які раніше механізму державної влади були зовсім невідомі.
  Деюре в цьому напрямку першість була на боці конституційного судового контролю. Через кілька місяців після прийняття Декларації Верховна Рада реформувала інститут конституційного нагляду. Нагадаємо,


<<<назад<<< * перейти на стр. 1-53 * збірник літератури №69 * >>>далее>>>










УВАГА! Всі права на книги, підручники, статті тощо та їх тексти належать виключно їх авторам.  Більше 700 юридичних підручників, наукових публікацій з юриспруденції, конспектів лекцій з юридичних дисциплін, юршпор, коментованих кодексів та ін.
Все це ви можете знайти (переглянути та скачати) в збірниках юридичної літератури:
1 ... 65  66  67  68  69  
  Також, рекомендуємо Вам відвідати розділ сайту "МАГАЗИН ЮРИСТА"!

УВАГА! Всі права на книги, підручники, статті тощо та їх тексти належать виключно їх авторам. Просимо автора, який заперечує проти розміщення його праці на сайті, повідомити нас про це.
Вся література розміщена на сайті самими відвідувачами юридичного порталу із ціллю ознайомлення їнших відвідувачів.
Завантажуючи чи проглядаючи книгу, Ви погоджуєтесь з даними умовами і зобов’язуєтесь видалити завантажену роботу і всі її копії зразу ж після ознайомлення.

   



вище

ШВИДКЕ МЕНЮ ПО САЙТУ:

ЗАГАЛЬНЕ  :   |   |   |   |   | 

ДЛЯ КЛІЄНТА  :   |   |   |   |   | 

ДЛЯ ЮРИСТА  :   |   |   |   |   | 

   
© 1995-2024 Copyright by spravedlivist.in.ua, . All right reserved.
© Усі права застережено! Використання матеріалів сайту дозволено за умови посилання (для інтернет-видань - за допомогою гіперпосилання) на spravedlivist.in.ua.


Опубліковані на сайті матеріали не носять характер юридичних послуг. Публічної офертою не є. Правова допомога, в тому числі юридична консультація, по конкретній справі надається тільки на особистому прийомі у юриста фірми.