Надаємо лише реальні прогнози розвитку ситуації та не обіцяємо неможливого.
















завантаження




































































spravedlivist.in.ua
spravedlivist.in.ua

ЮРИДИЧНА ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА

Верховна рада України // Л. Т. КРИВЕНКО

Верховна рада України // Л. Т. КРИВЕНКО

Верховна рада України // Л. Т. КРИВЕНКО


  = 6 сторінка =

lawbooksс — і це необхідно підкреслити — конституційно Верховна Рада наділялась важливими і об'ємними повноваженнями.
  Місце та роль Верховної Ради у системі державних органів визначались також тим, що від неї були похідні: колегіальний глава держави — президія Верховної Ради, яка обиралась на сесії і була підзвітна Верховній Раді (ст. 28); вищий виконавчий та розпорядчий орган державної влади (уряд) — Рада Народних Комісарів, яка створювалась Верховною Радою і була їй підзвітна, а в період між сесіями — перед президією Верховної Ради, котрій підзвітна (ст. 38— 40, 45); вищий судовий орган — Верховний Суд, що обирався Верховною Радою (ст. 105).
  В цілому ж конституційний еталон організації державної влади, в тому числі парламенту, характеризувався суперечностями, на
  
  погляд автора, несумісними. Поруч з наведеним Ради депутатів трудящих закріплювались політичною основою УРСР; конституювалась приналежність влади трудящим в особі Рад (ст. 2, 3). Останні положення не уявляються співзвучними ідеї розподілу влад.
  Підсумовуючи аналіз державноправового статусу парламенту, важливо виділити певні риси, що узгоджуються з доктриною розподілу влад. Вони були втілені в тому, що: а) Верховна Рада чітко і ясно проголошувалася єдиним законодавчим органом; б) формулювалася заборона її вторгнення у компетенцію президії Верховної Ради та уряду; в) президія Верховної Ради конституційно не мала права вносити зміни і доповнення у чинні закони, прийняті Верховною Радою.
  Рада Міністрів конституювалася як вищий виконавчий та розпорядчий орган державної влади УРСР (ст. 39).
  Конституція УРСР 1978 p., порівняно з попереднім однойменним актом, зробила крок назад з точки зору теорії розподілу влади, відмовившись від тих елементів, котрі закріплювалися попереднім Основним Законом.
  Найближчим прообразом нинішньої Верховної Ради є однойменний


<<<назад<<< * перейти на стр. 1-53 * збірник літератури №69 * >>>далее>>>










УВАГА! Всі права на книги, підручники, статті тощо та їх тексти належать виключно їх авторам.  Більше 700 юридичних підручників, наукових публікацій з юриспруденції, конспектів лекцій з юридичних дисциплін, юршпор, коментованих кодексів та ін.
Все це ви можете знайти (переглянути та скачати) в збірниках юридичної літератури:
1 ... 65  66  67  68  69  
  Також, рекомендуємо Вам відвідати розділ сайту "МАГАЗИН ЮРИСТА"!

УВАГА! Всі права на книги, підручники, статті тощо та їх тексти належать виключно їх авторам. Просимо автора, який заперечує проти розміщення його праці на сайті, повідомити нас про це.
Вся література розміщена на сайті самими відвідувачами юридичного порталу із ціллю ознайомлення їнших відвідувачів.
Завантажуючи чи проглядаючи книгу, Ви погоджуєтесь з даними умовами і зобов’язуєтесь видалити завантажену роботу і всі її копії зразу ж після ознайомлення.

   



вище

ШВИДКЕ МЕНЮ ПО САЙТУ:

ЗАГАЛЬНЕ  :   |   |   |   |   | 

ДЛЯ КЛІЄНТА  :   |   |   |   |   | 

ДЛЯ ЮРИСТА  :   |   |   |   |   | 

   
© 1995-2024 Copyright by spravedlivist.in.ua, . All right reserved.
© Усі права застережено! Використання матеріалів сайту дозволено за умови посилання (для інтернет-видань - за допомогою гіперпосилання) на spravedlivist.in.ua.


Опубліковані на сайті матеріали не носять характер юридичних послуг. Публічної офертою не є. Правова допомога, в тому числі юридична консультація, по конкретній справі надається тільки на особистому прийомі у юриста фірми.