Мудрий не все каже, що знає, дурень не все знає – що каже!
















завантаження




































































spravedlivist.in.ua
spravedlivist.in.ua

ЮРИДИЧНА ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА

Верховна рада України // Л. Т. КРИВЕНКО

Верховна рада України // Л. Т. КРИВЕНКО

Верховна рада України // Л. Т. КРИВЕНКО


  = 4 сторінка =

lawbooks.
  Відзначене не заперечує ідею розподілу влади, оскільки розподіл влад довів свою міцність, надійність та раціональність, особливо в США. Поглиблення наукових уявлень обумовлене всебічним осмисленням того, що принцип розподілу влади може бути оптимально корисним лише за умови його сприйняття не частково, а тільки в цілому, завершеному вигляді. Поряд з цим необхідне глибоке усвідомлення неприйнятності автоматичного запозичення іноземного досвіду і всебічне урахування історичних, національних, економічних та інших особливостей розвитку України.
  Закріплений Конституцією відповідний еталон системи державної влади має формуватися за всіма правилами і вимогами, притаманними усталеним положенням доктрини розподілу влад. Інші підходи призводять до неузгодженості, суперечностей, конфліктів між владними інститутами, що неминуче породжує ослаблення усіх гілок влади, спонукає безвладдя, дестабілізацію суспільства.
  Побудова моделі єдиної державної влади за принципом її розподілу на законодавчу, виконавчу та судову гілки становить нове явище в конституційній правотворчості України, практиці її державотворення та вітчизняній юридичній науці.
  Наукове дослідження цієї багатоаспектної проблеми — одне з найважливіших і актуальніших завдань українського державознавства. Насамперед необхідна розробка питань, що окреслюють державноправовий статус законодавчої влади, її місце в системі державної влади, взаємовідносини з виконавчою та судовою гілками влади.
  Розв'язання цього завдання органічно пов'язане з історикотеоретичним дослідженням еволюції конституційноправового статусу Верховної Ради УРСР, її трансформації в єдиний законодавчий орган України залежно від теоретикоконституційних доктрин організації державної влади. А щоб здійснити такі наукові розробки, необхідно зрозуміти і глибоко осмислити коріння величезних труднощів


<<<назад<<< * перейти на стр. 1-53 * збірник літератури №69 * >>>далее>>>










УВАГА! Всі права на книги, підручники, статті тощо та їх тексти належать виключно їх авторам.  Більше 700 юридичних підручників, наукових публікацій з юриспруденції, конспектів лекцій з юридичних дисциплін, юршпор, коментованих кодексів та ін.
Все це ви можете знайти (переглянути та скачати) в збірниках юридичної літератури:
1 ... 65  66  67  68  69  
  Також, рекомендуємо Вам відвідати розділ сайту "МАГАЗИН ЮРИСТА"!

УВАГА! Всі права на книги, підручники, статті тощо та їх тексти належать виключно їх авторам. Просимо автора, який заперечує проти розміщення його праці на сайті, повідомити нас про це.
Вся література розміщена на сайті самими відвідувачами юридичного порталу із ціллю ознайомлення їнших відвідувачів.
Завантажуючи чи проглядаючи книгу, Ви погоджуєтесь з даними умовами і зобов’язуєтесь видалити завантажену роботу і всі її копії зразу ж після ознайомлення.

   



вище

ШВИДКЕ МЕНЮ ПО САЙТУ:

ЗАГАЛЬНЕ  :   |   |   |   |   | 

ДЛЯ КЛІЄНТА  :   |   |   |   |   | 

ДЛЯ ЮРИСТА  :   |   |   |   |   | 

   
© 1995-2024 Copyright by spravedlivist.in.ua, . All right reserved.
© Усі права застережено! Використання матеріалів сайту дозволено за умови посилання (для інтернет-видань - за допомогою гіперпосилання) на spravedlivist.in.ua.


Опубліковані на сайті матеріали не носять характер юридичних послуг. Публічної офертою не є. Правова допомога, в тому числі юридична консультація, по конкретній справі надається тільки на особистому прийомі у юриста фірми.