Мудрий не все каже, що знає, дурень не все знає – що каже!
















завантаження




































































spravedlivist.in.ua
spravedlivist.in.ua

ЮРИДИЧНА ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА

Верховна рада України // Л. Т. КРИВЕНКО

Верховна рада України // Л. Т. КРИВЕНКО

Верховна рада України // Л. Т. КРИВЕНКО


  = 3 сторінка =

lawbooksвала якісне управління країною під контролем народу і в його інтересах.
  Зведення такої оптимальної моделі передбачає ясну й чітку визначеність теоретичних та методологічних підходів вирішення цього масштабного завдання.
  З урахуванням всіх факторів насамперед необхідно обрати прийнятну доктрину організації державної влади. Такий виключно значущий крок, такий вибір сам по собі, однак, ніколи не трансформується у бажані результати. Тут величезне значення мають конституційне оформлення відповідної доктрини, а також практичне втілення її у державноправову дійсність.
  Досягнення вказаної мети у свою чергу пов'язане з розробкою чіткої програми, продиктованої внутрішньою логікою та закономірностями будівництва і життєдіяльності державної структури. Теоретично і методологічно першочерговим тут має бути точне дотримання системотворчих вимог. Будьяка концепція організації державної влади спроможна забезпечити високий рівень керівництва країною лише у тому випадку, коли її конституційна й практична трансформація рівною мірою охоплюватиме всю систему як цілісне утворення і кожну окрему ланку як її органічну частину.
  Прийняття Декларації про державний суверенітет України (16 липня 1990 р.) ознаменувалося відмовою від доктрини гегемонії Верховної Ради над усіма державними органами і сприйняттям доктрини розподілу єдиної державної влади на три гілки — законодавчу, виконавчу і судову. Враховуючи досвід деяких розвинутих країн світу в умовах організації державної влади на фундаменті
  5
  
  доктрини суверенітету парламенту, його верховенства (Великобританія), а також власну, хоча й нетривалу практику, яка формується під час становлення ще незавершеної тріади влади, сьогодні ми аж ніяк не схильні перебільшувати вигоди, що випливають з принципу розподілу влади не лише на нинішньому етапі, айв прогностичному плані.
  Відзначене


<<<назад<<< * перейти на стр. 1-53 * збірник літератури №69 * >>>далее>>>










УВАГА! Всі права на книги, підручники, статті тощо та їх тексти належать виключно їх авторам.  Більше 700 юридичних підручників, наукових публікацій з юриспруденції, конспектів лекцій з юридичних дисциплін, юршпор, коментованих кодексів та ін.
Все це ви можете знайти (переглянути та скачати) в збірниках юридичної літератури:
1 ... 65  66  67  68  69  
  Також, рекомендуємо Вам відвідати розділ сайту "МАГАЗИН ЮРИСТА"!

УВАГА! Всі права на книги, підручники, статті тощо та їх тексти належать виключно їх авторам. Просимо автора, який заперечує проти розміщення його праці на сайті, повідомити нас про це.
Вся література розміщена на сайті самими відвідувачами юридичного порталу із ціллю ознайомлення їнших відвідувачів.
Завантажуючи чи проглядаючи книгу, Ви погоджуєтесь з даними умовами і зобов’язуєтесь видалити завантажену роботу і всі її копії зразу ж після ознайомлення.

   



вище

ШВИДКЕ МЕНЮ ПО САЙТУ:

ЗАГАЛЬНЕ  :   |   |   |   |   | 

ДЛЯ КЛІЄНТА  :   |   |   |   |   | 

ДЛЯ ЮРИСТА  :   |   |   |   |   | 

   
© 1995-2024 Copyright by spravedlivist.in.ua, . All right reserved.
© Усі права застережено! Використання матеріалів сайту дозволено за умови посилання (для інтернет-видань - за допомогою гіперпосилання) на spravedlivist.in.ua.


Опубліковані на сайті матеріали не носять характер юридичних послуг. Публічної офертою не є. Правова допомога, в тому числі юридична консультація, по конкретній справі надається тільки на особистому прийомі у юриста фірми.