ез опублікування в пресі законів, підзаконних актів і
відомчих інструкцій про встановлення різних видів юридичної відповідальності.
Так, відповідно до Указу Президії Верховної Ради СРСР від 9 жовтня
1951 міністр держбезпеки у своєму наказі від 24 жовтня 1951
N 00776 зажадав оголосити під розписку німцям, чеченців, калмиків, інгушів,
балкарців, карачаївців, грекам і кримським татарам, що вони залишені на спецпоселенні
навчань "* (6).
Зловживанням владою була також діяльність законодавця, пов'язана
з включенням в кримінальне законодавство Росії контрреволюційних злочинів
(1918-1958 рр..), А після прийняття кримінального законодавства 1958 р. - деяких
злочинів, скоєних за антирадянським, антисоціалістичні мотивів і
цілям, і прийняттям нормативних актів про застосування кримінальних покарань в адміністративному
порядку.
Отже, один із видів зловживання владою є діяння, яке
ще не порушує кримінальне законодавство держави, але порушує міжнародно
визнані норми, що проголошують права і свободи людини, незалежно від
того, чи держава приєдналася до міжнародно-правовому акту чи ні.
Проте в "міжнародно визнаних нормах, що стосуються прав людини",
можуть не тільки проголошуватись права і свободи людини, але і міститися
кримінально-правові заборони. Але навіть за закріплення в Конституції положення
про включення міжнародно-правових норм у національну правову систему,
|