|
гу посадова особа почала розглядати, вона повинна бути складено по формі: 1) чітко визначити, кому адресована скарга; 2) додаються копії судових рішень; 3) необхідно аргументовано навести обставини справи, що свідчать про необґрунтованість та незаконність судових постанов, в разі необхідності подаються додаткові матеріали (докази). Такі скарги складаються за правилами ст.292 ЦПК. Такі скарги являються собою адміністративно-правові акти, а не цивільно-правові. За наявності підстав, рішення, що набрали законної сили, опротестовуються. Ст.336 ЦПК. Протест має бути складений у письмовій формі та відповідати ст.292 ЦПК (касаційна скарга і подання). До протесту додаються його копії по кількості осіб, які брали участь у справі. Позиція ВС – неприпустимість зупинення рішень, перелічених у ст.217, 218 ЦПК. Службова особа, яка принесла протест, має право його доповнити, відкликати або змінити. Вищестоящий прокурор або його заступник може доповнити або змінити протест нижчестоящого. Але, якщо провадження по справі розпочалось, протест не можна відкликати або змінити ст.334 ЦПК, ст.40 ЗУ “Про прокуратуру”.
§ 38. Процесуальний порядок розгляду цивільних справ судами касаційної і наглядової інстанції.
Судовий розгляд – та тих же самих принципах, що і суд першої інстанції. Провадження в суді касаційної інстанції починається з часу надходження справи за касаційною скаргою. Головуючий судової колегії в цивільних справах касаційної інстанції доручає одному з членів колегії підготувати справу до розгляду. Саме цій член колегії і буде доповідати по справі на засіданні колегії. Суддя судової колегії перевіряє відповідність скарги вимогам закону, чи подана вона протягом строку, визначеного для касаційного оскарження. Якщо в касаційній скарзі є недоліки, то вона повертається до районного суду для виправлення недоліків. Якщо недоліків немає, то суддя перевіряє, чи повно вивчені матеріали скарги, мотиви скарги, пояснення по скарзі,
|