обачні дії). Конфліктна реакція може бути у відкритій формі (грубі репліки, некоректні запитання) і в прихованій (саботаж, невизнання позиції промовця, загальний шум).
Конструктивна реакція публіки на промову свідчить, що промовець досягнув мети. Між промовцем і аудиторією встановлюється контакт взаєморозуміння, інтелектуальної співпраці, емоційного переживання і задоволення. У таких випадках слухачі ніби доповнюють оратора, дають пропозиції, пропонують варіанти, охоче виконують завдання і прохання промовця.
Рівень розуміння предмета мовлення у слухачів залежить від їхнього інтелектуального розвитку, освіченості, професійної підготовки, тому очевидно, що він ніколи не буває однаковим у всіх слухачів. Пересічно його визначають як низький, середній чи високий. Проте соціальна психологія точніше визначає поняття «розуміння» як переведення зовнішньої інформації на внутрішній код (мову) і диференціює чотири рівні розуміння:
1. Перше знайомство з предметом спілкування у дуже загальних рисах (про що?).
2. Проникнення у зміст предмета, одержуючи інформацію про нього з різних джерел (літератури, кіно тощо).
3. Вироблення власної позиції на основі осмислення змісту предмета, думок з літератури про нього, роздумів.
4. Застосування одержаних знань про предмет у своїй практиці (навіщо це треба?).
Ці досить умовно виділені рівні розуміння від найпростішого до глибинного свідчать, що процес розуміння є складним і тривалим. Він може закінчитися вже після промови оратора або в результаті самостійної роботи слухачів.
Індивідуальноособистісні ознаки виявляють внутрішній зміст і властивості людини: тип нервової системи, особливості мислення, темпераменту, характер, емоційновольову сферу тощо. Для того щоб вивчити Індивідуальноособистісні ознаки слухачів, промовцю потрібен тривалий час мовного спілкування
Для цього необхідно отримати номер активації (натиснути нижче "отримати активаційний код"). Вибрати зручний для Вас спосіб оплати (SMS, WebMoney, Яндекс.Деньги, RBK.Money, MoneyMail, Пластиковые карты).
Оплатити за допомогою сервісу SMS-ЗАМОК та автоматично отримати від нього активаційний ключ. Далі ввести його у форму нижче та натиснути "Підтвердити!".
Більше 700 юридичних підручників, наукових публікацій з юриспруденції, конспектів лекцій з юридичних дисциплін, юршпор, та ін. Все це ви можете знайти (переглянути та скачати) в збірниках юридичної літератури:
УВАГА! Всі права на книги, підручники, статті тощо та їх тексти належать виключно їх авторам.
Просимо автора, який заперечує проти розміщення його праці на сайті, повідомити нас про це. Вся література розміщена на сайті самими відвідувачами юридичного порталу із ціллю ознайомлення їнших відвідувачів. Завантажуючи чи проглядаючи книгу, Ви погоджуєтесь з даними умовами і зобов’язуєтесь видалити завантажену роботу і всі її копії зразу ж після ознайомлення.